Forum
TillbakaDags att göra vår caféhelg denna vår, lör-sön 14-15 april. Se mer information på mejl och i meddelande nedan |
---|
Bäste basketförälder! Den 14-15 april har vi vår caféhelg att göra i kafeterian på Gothia Arena. Det innebär att vi som har barn i F07 bemannar cafeterian under lördagen och söndagen. Det är enkelt att göra och ni som står får mycket stöd. Att stå i cafeterian är både bra för klubben, roligt för familjemedlemmar att göra tillsammans och inte minst ett tillfälle för barnen/ungdomarna att lära sig hur man ger bra service, sköter försäljning i ett cafe och ta ansvar mm. Som ansvarig cafesamordnare så behöver jag nu ert svar på när ni skulle ta ett pass. Jag tänker först och främst på er som inte stod i höstas eller innan dess. I andra hand på er som stått förut och skulle vilja ta ett pass denna helg. Så, se efter i er mejl; jag har där skickat ett schema med de pass som vi behöver fylla och återkom med svar innan 1 april. Med vänlig hälsning Per Röjfors Per Röjfors 19 mar 2018 |
Svar (2 st) |
---|
Första eller tredje passet funkar för mig på söndagen. |
Stort tack för svar och erbjudande Allan, jag schemalägger och hör av mig så snart jag kan. Per |